Posted on

TAT vs. Suzuki Fest Sighisoara vs. Off-road Transsylvania 2011

Vara aceasta a fost una prospera competitiilor off-road in Romania. Au fost multe la numar, de unele am auzit, de altele nu, iar pe celelalte am reusit sa le si prind. Transilvania Adventure Trophy 2011 – proba speciala de la Deva de langa padurea Bejan, competitia organizata pentru fanii si detinatorii de masini de teren Suzuki – Suzuki Fest Sighisoara 2011 si Off-Road Transsylvania, care a avut loc intr-un sat, Margau, la 30-40 km de Cluj-Napoca mi-au facut vara frumoasa. Ca sa-ti placa asemenea competitii trebuie in primul rand sa cunosti diferenta intre un 4×4 si un SUV, sa nu te crizezi cand ai putin noroi pe tine, sa iti placa adrenalina si sa ai nervi de otel ca sa faci fata caldurii si organizatorilor care mereu urla la tine sa te dai mai in spate. La finalul acestor 3 competitii mi-am format o parere despre aceste evenimente.

Ca sa nu va plictisesc am sa va vorbesc pe scurt despre fiecare.

1. TAT 2011

Proba de la Deva a fost dezamagitoare, traseul nu a fost deloc dificil, dovada o reprezinta faptul ca dupa terminarea probei, pasionatii din judetul Hunedoara si-au testat proprii bolizi pe traseu, masini putini modificate, si au facut fata cu brio tuturor probelor. Adevaratul spectacol era prin padure, pe traseul de cateva zeci de km, dar pe acolo cu ce era sa-i urmaresc? In concluzie, proba de la Deva nu a oferit suficienta adrenalina pe cat este de mare hype-ul din jurul aceste competitii.

2. Suzuki Fest Sighisoara 2011

Am ajuns cu asteptari mici la Sighisoara dupa ce am vazut TAT 2011. Proba OPEN a fost intr-adevar floare la ureche, un Suzuki Samurai/Vitara/Jimny facea proba fara nici o problema echipat cu anvelope de strada. Proba EXTREM in schimb a fost cireasa de pe tort. Asa trebuie sa arate un traseu de extrem! Chiar daca e o competitie mult mai mica decat TAT si e facuta strict pentru fani, pasiunea pusa in acest eveniment a fost vizibila. Participantii au oferit un spectacol de neuitat.

3. Off-road Transsylvania 2011

A inceput cu o organizare foarte proasta si a continuat la fel. Traseul de STANDARD si EXTREM a fost identic, atunci de ce are alta denumire? Nimic spectaculos, o balta de mocirla, o panta de urcat si un tip care vorbeste intr-una la microfon si comenteaza evolutia fiecarui participant ca un meci de fotbal. Dezamagitor!

 

Ca de incheiere, din punctul meu de vedere, din aceste 3 evenimente prezentate mai sus, Suzuki Fest a iesit castigator. Cu poze si filmulete voi reveni in viitorul apropiat.

Leave a Reply

