Split Second Review

Split Second

Kabbooom!!!
Split second este un arcade cu curse de mașini, puțin diferit. Ești înscris întru-un campionat mai special (gen Death Race, difuzat și la un anume „Split Second TV”), organizat în 12 episoade a câte 6 curse, ultima din fiecare episod fiind esențială pentru calificarea în următorul. Cursele se desfășoară astfel: începi cu încă 7 adversari, pe care poți să îi distrugi folosindu-te de capcanele care sunt montate pe trasel. Pentru a activa o capcană, trebuie să umpli un „boost bar” prin diferite acțiuni: drift, draft, sărituri sau close calls. Boost bar-ul este împarțit în 3 părți; dacă este umplută una din părți care declanșează capcane normale, și când este plin poți declanșa „mega capcanele”, cele care schimba traseul cum nu ați mai văzut😀.

De toate pentru toți
Modurile de joc sunt inedite, și sunt ceva la care sincer nu m-am așteptat. Ele sunt: Race, Elimination, Detonator, Survival, Air Attack și Air Revenge. Nu vă povestesc, pentru a nu strica surpriza :p.Mașinile sunt cam 28, și sunt pentru toate gusturile. Ele se deblochează pe parcurs, în urma punctelor acumulate din curse (1st-50, 2nd-40 etc). Printre ele sunt patru mașini speciale, așa numitele „elites” care sunt mai performante decât cele obișnuite.

Not so good

Un lucru ce m-a deranjat tot jocul este delay-ul de la taste. Degeaba apeși enter când crezi tu că este de cuviință, nu treci mai departe până nu ești lăsat. Și e imposibil să treci peste filmele in-game. Mai sunt unele bug-uri de fizică, de exemplu când mergi un pic pe lângă unii pereți și te lovești de o bară ieșită și te distruge, iar aceleși gen de bară la alți pereți nu te atinge. Dar sunt rare, și, să zicem tolerabile. Eu cam atât țin minte, mai las și pe Alex să spună de alte glitch-uri :p.

The Final Chapter

Per total, jocul este distractiv, deși sunt unele momente frustrante în care iți vine să spargi tot. Unele am spus? Voiam să zic destule… când înjuram de nervi să nu sparg ceva :)). Cei ce au jucat sau vor juca, vor vedea. Și Alex avea simptomul acesta.  La grafică jocul stă bine, fizica fiind excepțional realizată. Modul în care se prabușește un turn imens și schimbă traseul te lasa fară cuvinte prima oară și a doua și…. Controlul este arcade, se bazează destul de mult pe derapaje controlate (dritf-uri) și mașinile se comportă diferit. Sunt unele manevre care vă ușurează viața, cum ar fi gâdilatul accelerației în curbe, pentru a menține un drift superb. Jocul este bine optimizat pentru sistemele mainstream și am avut 30 FPS constant pe detalii aproape maxime.

În concluzie, recomand jocul celor care vor să se distreze cu curse de mașini și demolări masive, dar adversarii se vor juca și ei cu nervii și răbdarea voastră :p.