Posted on

Assassin’s Creed 2 (Semi) Review

Chiar daca a facut amicul meu un review la acest joc, un review foarte bun, totusi nu a mentionat o serie de incoveniente care se vor intalni pe parcursul jocului. In primul rand, lipsa de optimizare pentru calculatoare low-mid end. Grafica, care nu este ceva nemaivazut, cu toate ca arata bine, nu exceleaza la capitolul personaje, care sunt cam patratoase. Chiar mai mult, pe detalii minime nu se pot scoate umbrele, care mananca placile video mai slabe, care ar putea rula jocul perfect in lipsa lor. De asemenea, numarul personajelor ce animeaza strazile putea fi miscorat.In privinta gameplay-ului, se observa clar ca jocul provine de pe consola si are un control destul de greoi. Luptele sunt destul de haotice datorita numarului mare de taste care pot fi apasate. De multe ori mi s-a intamplat ca protagonistul jocului sa sara in partea opusa decat ii comandam eu. Un lucru care mi se pare foarte deplasat este faptul ca gardienii de prin orase pot sa se catere dupa erou prin aceleasi locuri ca si Ezio, au aceasi mobilitate….atunci la ce rost sa mai fie doar el asasin daca toti sunt circari? Inca un lucru enervant e ca nu se poate da skip peste filmuletele in-game.

Acum nu mai ramane decat sa speram la un Assassin’s Creed 3 cat mai bine optimizat si fara bug-uri.

In acest scurt articol eu doar am criticat jocul, deoarece rauros a spus deja toate lucrurile bune despre el, din pacate eu nu-i pot da o nota mai mare de 8. Odata cu imensitatea jocului apar si o serie de buguri, nu majore, dar enervante.

Leave a Reply

