Posted on

Selecții din FHM

Recent, revista FHM a împlinit 10 ani de existență și cu această ocazie au scos un număr aniversar, pe care l-am luat și eu. Am citit multe lucruri interesante, din care câteva mi-au plăcut foarte mult.

Este un articol cu titlul: „13 chestii pe care le-am învățat din reclame” din care voi aminti cele care mi s-au părut mai reușite:

  • La bancă nu e niciodată coadă și întotdeauna te așteaptă o persoană drăguță care vrea să-ți dea bani fără discuții.
  • Companiile care se ocupă cu extracția, rafinarea și vânzarae produselor petroliere nu vor decât binele planetei.
  • Când sunt lovite de mătreață, pierderea părului sau degradarea lui, toata celebritațile feminine folosesc șampoane de maxim 10 lei.
  • Nu mai poți cumpăra mașini fără reducere.
  • Unde zugrăvește Andi Vasluianu, peretele nu mai mucezește.

Altă secțiune la care am râs este cea cu bancuri, la care am postat mai jos pozele (click pentru mărire).

Vă recomand revista, sunt multe lucruri interesante prin ea și în plus, primiți un pachet de cărți de poker cu jetoane. (dacă o mai găsiți :p).

P.S. Pozele nu sunt foarte clare, le-am făcut cu telefonul din lipsă de altceva; sper sa se înțeleagă scrisul.

Leave a Reply

