Clash of the titans 2010 Review

Mai mult Clash of mediocrity

Mentionez inca de la inceputul articolului ca filmul este un remake dupa filmul cu acelasi nume aparut in 1981, pe care spre rusinea mea nu l-am vazut, asa ca nu-l voi putea compara cu acela si ma voi axa strict la acesta din 2010. Inca din momentul in care am auzit de el am fost foarte optimist in ceea ce priveste faptul ca va iesi un film…sa zicem EPIC. Din pacate, lucrurile nu stau asa de bine pe cat ma asteptam. Chiar daca filmul are o distributie de exceptie printre care se numara Sam Worthington ( Perseus), Liam Neeson ( Zeus) , Gemma Artertron ( Io) si altii….filmul nu impresioneaza cu nimic. Actorii in mare parte isi fac treaba decent, dar niciunul dintre ei nu reuseste sa se identifice cu personajul pe care il joaca la valoarea maxima. Povestea filmului insa este una interesanta, dar datorita modului superficial in care este tratata nu reuseste sa te tina in suspans. Conflictul principal se rezuma la faptul ca oamenii sfideaza zeii, care normal ca reactioneaza si ii ameninta pe oameni cu distrugerea, asta in cazul in care nu vor sa o sacrifice pe Andromeda a carei frumusete este comparata cu cea a zeilor, lucru foarte deranjant. Cum era de asteptat, femeia nu poate fi sacrifica deoarece este fiica regelui, asa ca un plan pentru a pune capat planului zeilor de a distruge oamenii este necesar. Nu am specificat modul in care oamenii vor fi distrusi in partea de sus a articolului. Hades, fratele lui Zeus, are un fiu de care insusi zeii au frica, numit Kraken, o bestie uriasa fara minte si care nu simte durerea, va fi eliberat pentru a-i distruge tot ce-i sta in cale. Aici intervine Perseus, care nu este un simplu muritor, va las sa urmariti filmul pentru a vedea ce este el cu adevarat, pentru a-l opri.

Dupa cum spuneam..povestea e interesanta, dar modul deosebit de rapid cu care se desfasoara actiunea si cateva goluri din scenariu o fac sa nu isi arate adevarata valoare. Filmul pare realizat intr-o versiune nefinisata, tine o ora jumatate, putea fi lungit cu inca o jumatate de ora si sa se insiste pe unele secvente care au fost tratate mult mult prea superficial. Si mai mult….la film ii zice Clash of the Titans……dar eu n-am vazut nici o lupta intre titani in film.

Un capitol la care filmul o duce excelent sunt efectele speciale, se vede ca nu a dus lipsa de buget, asta mai ales in ultimele 10 minute de film cand apare The Kraken.

Cu toate ca a avut tot ce ii trebuia pentru a deveni un film care sa ramana in memoria celor care il vad ca un film cu tema mitologica de succes, ramane doar un film de mana a doua cu efecte de calitate si actori buni.

Nota 7 cu indulgenta