Posted on

Planet 51

Astazi am fost foarte plictisit si am rugat un prieten sa-mi recomande un film care sa nu ma plictiseasca, iar el mi-a recomandat o animatie pe numele Planet 51, care mi-a spus ca este foarte amuzanta. In acest film de animatie…..rolurile intre oameni si extraterestrii sunt inversate, astfel extraterestrii sunt cei care traiesc linistiti la ei pe planeta, in timp ce un om, astronaut in cazul de fata poposeste cu nava pe planeta lor, infingand, cum era de asteptat steagul Americii in pamant. De aici incolo urmeaza o serie de evenimente amuzante, extraterestrii vor sa-l captureze pe astronaut crezand ca el reprezinta un pericol pentru planeta lor, in timp ce acesta este ajutat de unul de-al lor ca sa se intoarca pe Pamant. Animatia a reusit sa ma faca sa rad cu pofta de cel putin 4 ori si sa ma relaxeze, este un film foarte placut ce merita atentie intr-o dupa amiaza ploioasa sau cand sunteti prost dispusi. Recomandat tuturor.

Nota 8.5

Leave a Reply

