Posted on

Despre…..

Chiar daca numele acestui blog trimite catre filme si jocuri, el mai are si alte categorii dupa cum se observa. Tocmai m-am intors din oras si sunt putin mahmur,dar m-am gandit sa-mi expun gandurile in cele ce-mi urmeaza pana nu imi pierd inspiratia. Dupa cum spuneam…tocmai m-am intors din oras, unde am cam fost inconjurat de cupluri, ceea ce m-a facut sa ma simt in plus si chiar sa regret pe alocuri ca nu am prietena, dar e mai bine asa momentan, pentru mine desigur, daca va intrebati de ce, raspunsul este ca ultima oara am fost tradat ca sa zic asa, intr-un mod in care nu ma asteptam si nu am primit niste raspunsuri simple si directe, caci asa imi plac lucrurile, pe fata, nu pe ascuns. Bineinteles ca am intalnit fete care sa mi se para simpatice dar …. unele aveau prieten…altele nu-mi dadeau importanta si atunci am zis ca mai bine o las balta si nu ma mai chinui. In  general sunt o fire destul de timida, dar cand prind tupeu sunt ca si unul care tocmai a descoperit cum se da pe bicicleta si nu mai vreau sa ma dau jos de pe ea. In fine…. cateodata e destul de greu sa-ti dai seama daca unei fete ii esti simpatic sau nu, dar depinde de caz….spre exemplu unui coleg de-al meu ii facea ochi dulci o colega de facultate, el mi-a povestit de ea ca nu fiind foarte draguta…dar dupa ce mi-a aratat niste poze cu ea imi venea sa-i dau doua perechi de palme ca sa-si revina, fata este foarte draguta si arata bine, iar eu sunt destul de pretentios la cum trebuie sa arate o fata, deci sigur nu e urata! Dar cine e asa norocos ca el ca o fata care sa fie si draguta sa i se puna pe tava?  Sincer habar n-am de ce am scris chestiile astea…probabil ca sa fi spuse. E complicat cu fetele astea…prea multe nu stiu ce vor, iar cele care stiu nu au puterea sa-ti spuna in fata ca nu vrea decat o relatie de amicitie, asa ca orice comentariu sincer si fara tenta de batjocura apare sau daca va aparea pe blog, il voi lua in serios.

Leave a Reply

