Posted on

Capodopere liceale

Uitandu-ma printre niste poze mai vechi pe care le am in calculator am retrait niste amintiri din liceu care mi-au readus zambetul pe buze. In cele ce urmeaza va voi “prezenta” doua creatii ca sa le spun asa, una imi apartine mie si unui coleg iar cealalta apartine unor fete. Sper sa nu ma dea in judecata ca le-am postat opera :))

In caz ca nu se intelege vreo parte a capodoperei de mai sus…in cele ce urmeaza exista varianta scrisa la tastatura:

TEORIA BLONDELOR ASCUNSE

Azi noapte ne-am imbatat
Si pe voi femeilor v-am visat
Mai mult eu…
….ca Florin e mai derbedeu
Cum cu presa va jucati
Parul vi-l ardeati
Iar apoi urlati ca urate mai aratati
Damaris era cam alba…i-a crescut pana si barba.
Cand pe Florin vopsit l-a zarit
Ea de la etaj a sarit.
In padurea din Amazon s-a nascut un pui de om
Damaris mancatoare de peste, care lumii nu graieste
Era spaima leilor si porumbeilor
Damaris esti cam superioara
Cand Florin iti vorbeste te ascunzi sub aripioara…
Dar bautura s-a terminat si Alex din betie s-a sculat, iar Florin gura de aur a continuat cosmarul…

Inspirata din vorbele lui FLorin Spaniolu’ , adaptata
de AleX “Batman” Voinica

Dar aceasta asa zisa poezie-vis-cosmar-betie nu a fost creata fara motiv…. ci a fost contra-atacul adresat fetelor care au compus urmatoarea capodopera…care a suferit niste accidente majore datorita …..sa zicem…..transportului.

Aici sigur este nevoie de o descriere caci datorita accidentului suferit, mesajul s-a autocodificat :

Florin…baiatul cel mai fin
Popo care plange pentru un bobo
Mihai…cati muschi mai ai…
De-ai avea si atata minte
Ai fi un baiat cu minte
Berea de-ai lasa
Fetele te-ar placea
Dar cum mintea e prea scurta,
Fetele nu te asculta
Paul…baiatul cu glasul de aur
Maneaua cand o canta
Sufletul ti-l incanta..
Are parul castaniu
E un baiat cam bulangiu….

Bineinteles si cum era de asteptat logic si indubitabil aceasta incaierare intre cele doua mari categorii si anume de sexe s-a terminat la egalitate printr-un armistitiu care nu s-a facut cunoscut nici pana in ziua de astazi.

Leave a Reply

