Posted on

http://download.chip.eu/ro/ sau ce mijloace se utilizeaza pentru a promova un site

In urma cu 2 ani un prieten mi-a comunicat ca pe site-ul revistei de IT&C poti sa-ti faci cont si sa scrii pareri la programe si chiar sa recomanzi programe care nu sunt pe site. In urma acestei activitatii sustinute pe site, fiecare comentariu sau program nou recomandat aducea puncte pe contul pe care il detii, iar punctele astea te ajutau sa participi la un concurs al lor, primii 3 useri primind premii destul de valoroase cum ar fi HDD-uri externe, memory stick-uri si mai stiu eu ce. M-am bagat si eu la acest concurs si am adunat puncte destul de semnificative. Bineinteles ca prietenul meu care mi-a spus de site era deja user si avea un numar substantial de puncte adunate deja. Si uite asa cand aveam timp mai faceam cate o vizita pe site si scriam doua trei cuvinte. La un moment dat apar 2 useri care intr-o perioada scurta de timp aduna cam de 10 ori  mai multe puncte decat mine, prin perioada scurta se intelege 4-5 zile. Buuunn…. uimit de “munca” lor dau click pe numele fiecaruia sa vad ce a scris atata, ce efort a depus respectivul sa adune atatea puncte si nu mare mi-a fost surpriza…. facea post-uri de tip spam care aveau un singur cuvant sau copia descrierea unui articol de pe alt site fie in engleza fie in romana si o posta si astfel in timp ce eu recomandam un program si scriam despre el cu cuvintele mele, el recomanda vreo 10 copiate de pe alt site. Am asteptat vreo luna sa vad nu observa nimeni acest fapt? Nimeni nimic…..am luat legatura cu ajutorul prietenului meu cu unul din tipii responsabili pentru site si dupa multe discutii i-a eliminat din concurs, dar se pare ca tipul si-a facut un nou cont si si-a continuat “munca”, iar in final a luat un loc 2 sau 3 nu mai stiu exact. Ce treaba este asta? Ambitionezi lumea sa faca ceva util si ii premiezi iar apoi ii lasi sa copieze si sa faca postari spam, mai ales ca se vrea un site care se respecta. In plus de asta mai este si prost structurat cand vrei sa recomanzi un program , contine 3 rubrici si la fiecare iti cere sa descrii programul cam la fel. Si mai mult….datorita supararii a ceea ce s-a intamplat in 2008, activitatea mea pe site am incheiat-o, dar am reluato de curand, cam cu o luna in urma pentru ca am observat ca in sfarsit au facut ceva impotriva celor care trisau ca sa folosesc termenul de rigoare. Am recomandat doua programe cu 3 saptamani in urma si nici in ziua de astazi n-am primit validarea lor….inainte o primeam in 2 zile….acum se pare ca cei de la CHIP au adormit complet.

Ca sa ma credeti pe cuvant va ofer link-ul cu usercard-ul meu:

http://download.chip.eu/ro/user/usercard_ro_16366.html?userid=658277

Ce pot sa zic…nu fiti foarte entuziasmati cand e vorba de un concurs chiar daca e organizat de o firma totusi cu un anumit renume ca s-ar putea sa fiti dezamagiti, din fericire prietenul meu anul acesta a fost primul din Romania si a castigat un Xbox 360 Elite

http://download.chip.eu/ro/user/usercard_ro_16366.html?userid=508791

Leave a Reply

