Posted on

Despre facultati…..

Sunt anul I la facultate si de cand am terminat primul semestru am o nedumerire ce gandesc aia de la facultate atunci cand fac o admitere. Bun…..am vrut la Poli, la calculatoare si am intrat mult mai usor dekt mam asteptat si asta nu ca s m laud. Dupa cum se stie, la Poli se da admitere si datorita admiterii am avut si o vacanta mult mai scurta dar ma rog a trecut acea perioada cand toti au terminat cu bacul si doar eu si ink ktiva mai aveam de invatat pt admitere care se dovedeste intrun final o cretinitate. Este o carte in jur de 400 d pagini care contine 1100 si cv de probleme cu raspuns grila si pe care leam rezolvat pe toate in detaliu fie k am vrut fie k nu k altfel fiekre zi reprezenta un razboi q ai mei. Din acele 1100 si cv de dracovenii stimabilii de la poli alegeau 12 probleme care erau date l admitere. Si uite asa frumos vine ziua admiterii knd eram speriat k cn stie ce ex grele imi vor da si spre surpriza mea 9 probleme leam rezolvat in aproximativ 15 MINUTE!!!! , inca 2 care mi-au dat batai de cap in o jumatate de ora si una care intr-adevar nu stiam so fac si am vazut raspunsul corect la un tip din fata mea am pus alt raspuns k ce “ala e prost nu stie” dar se pare k prostul am fost eu l momentul acela si am facut 11 probleme din 12…..Fara nici un fel de pregatire, fara s fii geniu in matematica, pana si unul care nu prea avea habar de matematica facea din acea admitere 6 probleme, pur si simplu a fost penibil de usor, iar eu cand am vazut asta am zis in gand “eh…o sa treaca si facultatea asta….no sa fie asa greu” incepe sem I si surpriza…..nu este asa usor ca la admitere, examenele sunt grele si multi au cazut si mai bine de 20 de studenti sau lasat dupa 2 luni de facultate. Nam inteles rationamentul…..de ce se da asa usor la admitere ?  ca sa futi unui om un an din viata pt k realizeaza k nu face fata? K sai iei timp de un an 30 si cv de milioane pt k este la q taxa dupa ce in vara la admitere iai ridicat moralul q un test de kkt? Am sa revin q un subiect tot referitor la facultate si numit ” cear fi sa nu mai am bursa?”

Leave a Reply

